Wordpress

1 października 2024

Strona wizytówka WordPress – dlaczego warto?

Strona wizytówka WordPress to jedno z najpopularniejszych rozwiązań dla małych i średnich firm, które chcą zaistnieć w internecie. Dlaczego warto zainwestować w stworzenie [...]
18 lutego 2024

Migracja strony na WordPress na nowy serwer

Migracja strony na WordPress jest czasami koniecznością. Na szczęście w przypadku WordPressa jest to dosyć proste, co postaram się pokazać w niniejszym artykule.
21 stycznia 2024

XML-RPC – kiedy wykorzystać, a kiedy wyłączyć?

Dzisiaj porozmawiamy sobie o temacie dosyć kontrowersyjnym, a mianowicie o XML-RPC, czyli protokole, który większość osób od razu radzi wyłączać. Czy naprawdę mamy się c [...]
10 grudnia 2023

Wordfence konfiguracja i zabezpieczanie WordPress

WordFrence jest jednym z najpopularniejszych pluginów do zabezpieczania WordPress. W poniższym tekście pokażę jak wygląda konfiguracja WordFence z mojej perspektywy. Instalac [...]
5 grudnia 2023

Zabezpieczenie WordPressa – gotowe strategie dla bezpiecznego WordPressa

Zabezpieczenie WordPressa jest sprawą niezwykle istotną, jeśli chcesz korzystać z tego CMSa. Dzięki dużej popularności i mnogości nawet gotowych pomysłów, nie jest to zad [...]
25 listopada 2023

Co zrobić po instalacji WordPressa?

Zainstalowanie WordPressa jest tylko pierwszym krokiem, który należy wykonać, żeby Twój blog cieszył się pularnością, a strona firmowa przyciągała klientów. W poniższy [...]
24 listopada 2023

Uruchamianie WordPressa w Dockerze

Często jesteśmy zmuszeni do testowania wprowadzanych przez nas zmian lokalnie. Zazwyczaj jest to szybsze i wygodniejsze niż na serwerze. Nie zawsze jednak chcemy stawiać serwer [...]
20 listopada 2023

WordPress, czy autorski CMS. Co lepsze dla Twojej firmy?

Wybierając CMS do budowy firmowej strony internetowej zapewne prędzej, czy później staniesz przed dylematem – autorski cms, czy WordPress. Wbrew pozorom ten wybór będzi [...]

Archiwum

Ostatnie wpisy

Potrzebujesz strony? Dobrze trafiłeś!

  • W pierwszym kroku staram się rozpoznać potrzeby klienta i jego cele biznesowe - budowanie społeczności, rozpoznawalności marki, a może zwiększenie konwersji?
  • Przygotowanie projektu graficznego strony WWW. Strony powinny nie tylko być eleganckie i odzwierciedlać charakter Twojej działalności, ale przede wszystkim powinny spełniać założenia biznesowe.
  • Po akceptacji projektu graficznego mogę przystąpić do stworzenia strony. Tworzę je głównie w WordPressie, ale możliwe jest tworzenie dedykowanych rozwiązań.
  • Zoptymalizuję Twoją stronę pod kątem SEO.
  • Podłączę narzędzia do śledzenia konwersji i zainstaluję niezbędne wtyczki. Piszę także autorskie rozwiązania na potrzeby moich klientów.

Napisz do mnie

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.